Till startsidan

Felanmälan

Här kan du snabbt och enkelt rapportera fel om du exempelvis har upptäckt ett hål i gatan, en trasig belysning eller vill meddela att snöröjningen inte fungerat. Akuta ärenden som kan medföra fara för allmänhet, ska du alltid ringa in.

Du får en automatisk bekräftelse på att kommunen tagit emot din felanmälan. Tekniska förvaltningen åtgärdar felet beroende på prioritet och kostnad.

Om du har en synpunkt på den kommunala verksamheten, och önskar en dialog med kommunens handläggare, rekommenderar vi att du lämnar en synpunkt istället.

Innan du gör din felanmälan titta på platsen på kartan nedan så att felet inte redan är anmält.

Felanmälan

Senast uppdaterad 2016-02-10 09.39  

Kontakt

Kundservice
Tekniska förvaltningen
031-315 15 80 vardagar kl 8-12, 13-15
teknisk.kundservice@molndal.se

Akuta ärenden efter kontorstid
Till exempel vattenläckor, vattenavbrott, gatuproblem, fara för allmänhet
031-87 18 00 (kopplas till SOS Alarm)

Skriva ut din felanmälan

Du kan inte använda webbläsarens eller skriv ut-ikonen längst ner på sidan för att skriva ut formuläret när du har fyllt i det.

Om du vill skriva ut det gör så här ( i Internet Explorer):

  • Ställ muspekaren på en tom yta i formuläret. Exempelvis framför ett av fälten.
  • Högerklicka
  • Välj Skriv ut

Mölndals stad | Göteborgsvägen 11-17 | 431 82 Mölndal  | 031-315 10 00 | stad@molndal.se. Mölndals stad på Facebooklänk till annan webbplats