Translate

Use Google to translate the web site.
We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Translate

Visning på lätt svenska

Torsdag 5 december kl. 17.30 - 18.00
Plats: Mölndals stadsmuseum Visa karta

Välkommen på en visning på lätt svenska. Visningen är en del av språkträff som hålls på museet.

Kostnad: Fri entré. Ingen föranmälan, bara kom.

Tillgänglighet: Tillgängligt för dig som använder rullstol. Läs mer om tillgängligheten på museet.

Kontakt

Mölndals stadsmuseum
Kvarnbygatan 12
431 82 Mölndal
031-315 16 50
museum@molndal.se

Öppet
tisdag – söndag, 12.00–16.00
torsdag, 12.00–19.00
öppettider vid storhelger

Dela på:

Senast uppdaterad 2019-10-10 13.57