Till startsidan för Mölndals stadTill startsidan för Mölndals stad

Sidans innehåll

För ungdomar

Alla ungdomar mellan 12 och 19 år
är välkomna till Mölndals fritidsgårdar.

Fritidsgårdar och aktiviteter

Fritidsgården är öppen på eftermiddagar och kvällar
och finns ­­­för att du ska få en bra fritid.

På fritidsgården kan du träffa kompisar,
spela musik och göra annat roligt.

I Mölndal finns det tre fritidsgårdar.
i Lindome, Kållered och Fässberg.

Det händer mycket på loven

På skolloven finns det mycket aktiviteter.
Du kan till exempel lära dig spela teater,
segla eller träna friidrott.

På sommarlovet kan du följa med till Djursjön.
Här kan du bada, fiska, leka och paddla.

Du hittar alla lov-aktiviteter på
molndal.se/lov

Hjälpte denna information dig?

Ditt svar hjälper oss att förbättra sidan.

Senast uppdaterad: