Nu fungerar trygghetslarmen
Felet på våra trygghetslarm är åtgärdat enligt vår leverantör men svarstiden kan vara något längre.
Ny information 24/3 klockan 12.00
Om du larmat och upplever att det tar lång tid att komma fram kan du ringa din hemtjänst eller till trygghetslarmet. Nummer till trygghetslarmet finns på larmdosan. Vid akuta tillstånd ska alltid 112 kontaktas.
Du som tidigare blivit ombedd att provlarma behöver inte göra det för att minska belastningen.
Detta har hänt
Igår kväll 23/3 meddelade vår leverantör att störningen var fixad och att larmen åter var i bruk men att det kunde ta lite längre tid att komma fram.
Från natten mellan onsdag 22/3 och torsdag 23/3 fram till 18.30 under torsdagskvällen var trygghetslarmen ur funktion. Cirka 150 kommuner i Sverige drabbades. Störningen påverkade dig med trygghetslarm som bor i ordinärt boende (det egna hemmet).
Kontakt
Mölndals stad
Göteborgsvägen 11-17
431 82 Mölndal
031-315 10 00
kontakt@molndal.se