Translate

Use Google to translate the web site.
We take no responsibility for the accuracy of the translation.

MÖLNDALS STAD

Mölndals stads startsida

Utebliven sophämtning

Har ditt kärl inte blivit tömt? Anmäl det direkt här på webben eller ta kontakt med vår kundservice via telefon så tar vi reda på vad det beror på.

För att slippa betala avgift för extrahämtning måste du anmäla utebliven sophämtning senast tre dagar efter ordinarie tömningstillfälle.

Om det gått mer än tre dagar och din soptunna är full, kan du beställa extratömning mot avgift.

Anmäl utebliven tömning av avfallskärl







Vilket kärl gäller det? *



Hur ofta har du hämtning?



Vilken veckodag har du normalt hämtning?






Kontakt

Teknisk kundservice
Tekniska förvaltningen
031-315 15 80 vardagar kl 8-12, 13-15
teknisk.kundservice@molndal.se

Akuta ärenden efter kontorstid
Till exempel vattenläckor, vattenavbrott, gatuproblem, fara för allmänhet:
031-87 18 00 (kopplas till SOS Alarm)

Hjälpte den här informationen dig?

|

Dela på:

Senast uppdaterad 2017-01-19 09.42