Alla ungdomar mellan 13 och 19 år
är välkomna till Mölndals fritidsgårdar
och mötesplatser för unga.
Fritidsgården är öppen på eftermiddagar och kvällar
och finns för att du ska få en bra fritid.
På fritidsgården kan du träffa kompisar,
spela musik och göra annat roligt.
I Mölndal finns det sex fritidsgårdar
i Åby, Lindome, Kållered, Balltorp, Eklanda och Fässberg.
Ungdomsrådet jobbar för att unga i Mölndal
ska ha en bra vardag och fritid.
Till ungdomsrådets möten
är alla som är mellan 13 och 19 år välkomna.
På skolloven finns det mycket aktiviteter.
Du kan till exempel lära dig spela teater,
segla eller träna friidrott.
På sommarlovet kan du följa med badbussen till Djursjön.
Här kan du bada, fiska, leka och paddla.
Du hittar alla aktiviteter på
Daniel Pawholm
Evenemangskonsulent
Kultur- och fritidsförvaltningen
0704-67 78 99
daniel.pawholm@molndal.se
Hjälpte den här informationen dig?
Din synpunkt hjälper oss att göra vår webbplats bättre