Translate

Use Google to translate the web site.
We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Mölndals stads startsida

Daglig verksamhet fortsatt stängt

Lättläst nyhet från vård- och omsorgsförvaltningen

Daglig verksamhet fortsätter vara stängt.

Den 10 augusti kommer daglig verksamhet att öppna igen.

Vi stänger på grund av corona.

Vi vill inte att deltagare ska bli smittade.

Du som är deltagare kommer att få habiliteringsersättning för de dagar du skulle ha arbetat. Även om din dagliga verksamhet är stängd.

Fyra dagliga verksamheter kommer att fortsätta ha öppet som vanligt.
Det är Trixarna, Fixarna, Möllan och Media som har öppet.
Dessa verksamheter kommer att ha stängt under veckorna 28‑31.

Om du är deltagare på daglig verksamhet och har frågor är du välkommen att kontakta personal eller enhetschef.

Kontakt

Vård- och omsorgsförvaltningen
Göteborgsvägen 7
431 82 Mölndal
031-315 10 00 växel
031-315 27 49 fax
vardomsorg@molndal.se

Hjälpte den här informationen dig?

|

Dela på:

Senast uppdaterad 2020-05-12 15.13