Omsorgstelefoner
Beställning av telefon, service och reparation.
Du som är chef kan beställa nya omsorgstelefoner, service och reparation. Välj rätt sätt att beställa beroende på om du är chef i Mölndals stad eller hos en privat utförare.
Beställning, anställd i Mölndals stad
Beställning, anställd hos privat utförare
Din beställning hanteras av supporten på vård- och omsorgsförvaltningen.
Omsorgstelefoner som lämnas in utan ärendenummer kommer ej att hanteras.
Gör så här när du skickar in en omsorgstelefon eller ett tillbehör till service eller reparation:
- Skicka in ditt ärende via formuläret nedan.
- Märk upp omsorgstelefonen med ärendenummer
- Du blir kontaktad av supporten som berättar hur du ska lämna in omsorgstelefonen.
Garantitid för mobiler är 2 år och tillbehör 1 år. Om produkten är äldre än så blir det oftast mest lönsamt att beställa en ny.
- Se till att säkerhetskopiera din enhet innan du skickar in den till service. Vid reparation raderas allt innehåll.
- Spara även ner dina kontakter på SIM-kortet.
Service och reparation
Oavsett om du är anställd i Mölndals stad eller hos en privat utförare ska du beställa service och reparation via formuläret nedan. Din beställning hanteras av supporten på vård- och omsorgsförvaltningen.
Hjälpte den här informationen dig?
Tack
Din synpunkt hjälper oss att göra webbplatsen bättre, för alla.